Mycket svår dag

Har haft en sjukt underlig dag idag. Jag stod på fel hållplats imorse när jag väntade på bussen. Så mystiskt, insåg inte mitt misstag förrän jag såg bussen uppe på Mölndals bro köra iväg mot Kållered utan mig. Ajajaj. Kom en kvart för sent. När vi sedan var ute med barnen en timma senare mådde jag jättedåligt, hade hjärtklappning och kände mig yr. Funderade på om jag borde gå till vårdcentralen, men nöjde mig med att lägga mig och vila en stund och dricka mycket vatten. Vilket funkade. Verkade bara lida av stress, för lite sömn och vätskebrist. Mådde sedan prima i ungefär en timme. Sedan klämde jag fingret i en stol. Kände för att skrika helvetes jävla skit as äckel fan men insåg snabbt att det satt fem barn runt omkring mig. Fick hålla låg profil medan jag såg min nagel skifta färg från rosa till lila. Uhhhh. Resten av dagen var i alla fall under kontroll och när jag väntade på bussen hem efter simningen passade jag på att köpa en ny bok; One day av David Nichols. Är hemskt nyfiken på att se varför den blivit så otroligt populär. Håller på att läsa fem andra böcker just nu men det ska nog gå bra ändå...

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0