Nytt projekt nytt projekt nytt projekt

Kära vänner, nu börjar mitt projekt som jag klurat på i jag vet inte hur länge. Jag är färdigflyttad ut till Majorna, jag jobbar på Ekorren och stormtrivs och allt liksom flyter på. Det går bra nu helt enkelt.

Därför har jag nu påbörjat mitt projekt, som från början var att jag skulle se alla filmer på IMDbs topp 250-lista. Har nu utvecklat detta en hel del och projektet har blivit mycket mer ambitiöst. Nämligen; Att prova något nytt varje dag, eller lära sig något nytt varje dag, eller bara uppleva något nytt. Projektet (som heter Something New förövrigt) är ett samarbete med min kära Adri nere i Malmö. Jag i Göteborg och hon i Malmö, nya saker varje dag. Och blogga om det. Roligt, kreativt, underhållande. Och äntligen kan alla mina knäppa små hobbys fylla ett syfte, nämligen att bli bloggmaterial. Vet inte när Adris blogg kommer ta form (någon gång runt sensommaren om jag känner henne rätt) men det är bara att vänta och se. Under tiden, läs

http://somethingnewgoteborg.blogg.se/ !!!!

Allting är i startgroparna än så länge, men ha tålamod. Det kommer bli legen wait for it....



Waaaaait for it....

Väl mött!
/Yours truly

PS. DAAAARY.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0