Mellandagar

Har varit så proppmätt av julmat och choklad, och trött efter semestern, de senaste dagarna att jag knappt orkat släpa mig till datorn. Dagarna har besått av: rulla ur sängen, äta frulle, kolla på TV, spela TV-spel, lösa korsord med mamma, kolla på vänner med Adri, släpa mig i säng. Precis som det ska vara på julen! Har spenderat just den här kvällen med att kolla på Shrek 2 med pappa, löst korsord med mamma, kollat på Arrested Development (Säsong 1 som jag gav till Adri julklapp, ångrar mig, skulle köpt den till mig själv!), bakat Kärleksmums och avslutar nu med att kolla på Säsong 2 av vänner på VHS. Same old, same old.
Har heller inga planer för veckan, och definitivt inte för nyår. Uhh. Mysbyxor, en hög med filmer och en ännu större hög med godis. Får se hur det blir med sällskapet dock, men orkar inte ta tag i det idag. Nu ska jag kolla på mera vänner, och sedan mera Arrested Development! Doodles.

Kommentarer
Postat av: Sierra Madre



Fina Nina,

Njuuut! Verkar vara en helt underbar ledighet!

(Istället för att dela ödet med alla andra som sitter strandade på akuten med brutna armar och ben i dessa halkiga istider...)/SM

2009-12-30 @ 17:45:40

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0