Vad är grejen med Battlefield?

Om man bortser från att jag missade skolan imorse så har det varit en bra dag. Slapp dag. Underbart. Har spelat GTA, pluggat, ätit godis, lagat mat, spelat gitarr och tvättat. Inte riktigt i den ordningen, men ungefär så. Och även spelat Battlefield. Suck, vet inte vad jag ska ta mig till med det spelet, det är inte dåligt utan bara....oengagerande. Man får inget grepp om karaktärerna, vad målet är eller vart man befinner sig. De man skjuter på verkar tala ryska, så jag antar att man är i Ryssland, varför vet jag inte. Och vad är det för krig? Verkar som nutid, men vilket krig för USA i Ryssland idag? Varför får man inget memo om VARFÖR man krigar i Ryssland? Jag fattar inte riktigt. Det är dåligt berättat helt enkelt. Fy. Jaja, inte så mycket att göra åt detta, får verkligen verkligen verkligen hoppas att Activision tar sig i kragen och gör nästa Call of Duty (som ju kommer om ett år redan) till ett riktigt bra krigsspel. Och hoppas att det blir bättre än Call of Duty: World at War, som kom förra året. Känns som att de måste step up their game eftersom deras medarbetare på Infinity Ward lyckats så bra med Call of Duty: Modern Warfare-serien. Och enligt Gamereactor går Activision ifrån världskrigsskildringarna för att "gå vidare". Intressant! Gå vidare till kalla kriget eller Vietnamkriget kanske? Eller bakåt, kanske amerikanska inbördeskriget? Vi får se vad som händer.

Lyssnar just nu på Hairspray-soundtracket (underbara spotify!) och vet inte om jag borde gå och lägga mig och läsa eller bara hänga vid datorn tills jag somnar sittandes. Lika trevligt båda skulle jag vilja säga. Imorrn ska jag vara lika slapp som idag, men HELST plugga lite mer. Måste ta reda på vilken trend eller filmstil man kan knyta till Storbritannien på 30-talet. Räknas quota quickies som en 'trend'? Borde ju göra det...jaja, ursch, orka med, tar det imorrn. Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0