Hemkommen

Så jag och Adri har spenderat helgen i Lindome. Överraskade pappa på hans födelsedag (som egentligen är på onsdag, men ja, vem bryr sig?) åt ohälsosamt mycket godis och kaka, men fick även hel del pluggat. Skrev mestadelen av tentan på tåget tillbaka till Malmö och har nu bara lite finslipning kvar. Borde hinna bli färdig för att hamna i sängen klockan tolv (lovely!). Sprang iväg på pilates precis efter att vi kom hem, vilket verkligen var tur. Så spänd jag är hela tiden! Sam Merlotte (Dan heter han, men likheten är grotesk som sagt) gick och tryckte ner mina axlar hela tiden för att de hela tiden var i jämnhöjd med mina öron ungefär. Inte bra! Måste tänka på att "spänna av" ibland, haha. Och efter att ha brainstormat en del om Adris nästa modesida, som kommer handla om hattar ("men de har en hel del trevliga hjälmar i Apocalypse Now? Inte? Men vad sägs om Heather i Blair Witch Projekt? Hennes mössa är ju rätt käck? Nej...?") är det nu dags för dusch, sedan den där finslipningen av tenta och sedan bingen!
Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0