Myshelg

Har haft en supermysig helg med Elin, Simma och Sara. Elin var här fredag till måndag, Simma från söndag till måndag och Sara var bara i Malmö över dagen igår, då vi alla fyra åt brunch på Café Ceder. Himla mysigt! Och resten av tiden blev mest fika, lite shopping, massa mys vid TVn, med godis och god mat. Kollade på "No Country for Old men" och diskuterade det kommande året och alla dess planer. MKT givande, ska se vad det blir av det. Och jag har nu nollat (!!) mitt konto, blivit bjuden på kaka av Simma och blivit skyldig Elin 200 spänn. Ojojoj, inte bra, men CSN på onsdag, välbehövt minst sagt! 
Nu ska jag stryka och kolla på Vänner med Ogvi, imorrn skola mellan nio och tolv. Kanske svinsprutan efteråt? Jaja, vi får se. Doodles! 

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0