021009

Har haft en hyffsat produktiv dag! Har sorterat alla mina grejer, kastat gamla lappar och påsar (har ett sjukligt behov av att spara alla påsar jag har och vika ihop dem och lägga dem snyggt i en hög, fråga ej varför), dammsugit och sorterat alla mina kläder och garderoberna. Känns sjukt gött att få det gjort, allt känns lite renare. Förut skrivbordet som måste dammas av. Men orka, hur tråkigt som helst! Men eftersom tentan är färdig och jag har hela kvällen till mitt förfogande, kanske jag dammar av bordet i alla fall och sedan firar med B&J och en trevlig film! Underbara fredag! Och imorrn kommer Simma, hurra! Plumman, ska bli så mysigt att träffa henne, vet ju inte hur länge det dröjer till nästa gång. Ska bli en awesome kväll.

Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0