Kvällning

Nyligen hemkommen från Jennys födelsedagsfest. Himla skoj! Underbar liten innergård, trevligt folk och GOD mat. Åt och åt och åt. Inte bra, men gott var det minsann. Och eftersom jag fortfarande är lite skakis sen Babel för två veckor sedan körde jag barnversionen av festen och drack cola hela kvällen. Förträffligt.
Så nu har jag en hel del ångest över tentan som jag inte kommer att få färdig tills tisdag! AAAAH. Har en massa saker att fixa imorrn och hade verkligen behövt gå till stadsbiblioteket för att läsa en bok av Fuhrhammar. Kan nog inte skriva klart tentan utan att ha läst den! Shit. Hur skall detta gå, månne? Ah well, bytte städområde med Adri precis, så ska städa köket och toaletterna istället för att dammsuga och moppa. And there's no time like the present. Off I go, kan lika gärna få det gjort nu när jag ändå är helt pigg! Godnatt!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0