På lite bättre

Okej, nu är jag på lite bättre humör. Men 3 krånglar fortfarande och jag vet inte heller vilken hemförsäkring jag ska köpa. Måste prata med pappa imorrn!
Hur som helst, åt ingen middag idag. Hm...var inte så himla hungrig i eftermiddags så väntade med att fixa mat och så tog jag min vanliga kvällsmat halv sju till "Unga Mödrar"; O'boy och ett knäckebröd. Och sedan blev det inte riktigt av bara. Och nu är jag skithungrig. Inte bra! Ska se till att äta ett rejäl frulle imorrn. Och speaking of, imorrn ska vi ha basgruppsarbete och sedan redovisning. Ska bli intressant, finns två i min grupp som jag inte vet vilka det är (känner inte ens igen deras facebook-bilder...) Hm. Vi får se hur detta går...
Har i alla fall suttit framför TVn hela kvällen och har kollat på "Unga Mödrar" och "Mammas pojkar" och varvat med att spela GTA. Skoj. Not. Eller jo. Lite. Jaja. Dags att sova. DOODLES.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0