Skojfriskt

När Lars Gustav vill lätta upp stämningen

Lars Gustav:
"När min pappa gick i skolan, för många år sedan, sade hans lärare i slutet av timmen "nu är vi en timme närmare döden". Och så ödesmättad vill ju inte jag vara, men jag kan säga det att vi nu har kommit halvvägs igenom den här terminen. "

Klassen: "Oooooh....ser man på....redan?"

Lars Gustav: "Jajemän...en halv termin närmare döden....hehehe. "

____________

När Lars Gustav gives away the ending

Elev: När ska tentan vara inlämnad?

Lars Gustav: Ja, det ska du få reda på om en stund, när jag lämnat ut den. Det är ganska kort tid. En vecka har ni.

Kommentarer
Postat av: Buffy

Lasse Gustav is a wicked dude.../Buffy

2009-10-30 @ 18:13:41

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0