Somnade inte

Hade föreläsning med good 'ol Lars Gustav idag, som tack och lov inte pratar lika fort som Tommy. Trevligt som vanligt, han sade en massa grejer som jag absolut inte minns. Klockan nio på morgonen sover jag fortfarande mentalt så det är alltid knepigt att minnas i efterhand vad vi pratade om. Hm...Tur att jag antecknar i alla fall.
Såg "Doktor Caligaris Cabinet" idag och eftersom jag tröttnat på att somna under filmvisningarna förberedde jag mig med cola light och tuggummi. Och det funkade! Var helt pigg och glad genom hela filmen. Ska defintivt köra på det varje gång. Däremot somnade Sanna, haha. Måste ha fört över min trötthet på henne, eftersom det alltid är jag som somnar annars. Illa. Men ja, nu är det slut med detta!
Och ska nu släpa min trötta och utarbetade kropp till Hemköp för att införskaffa någon form av mat. Fortsättning följer...

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0