Den med studera.nu

Har funderat hela dagen över vilka kurser jag ska söka till hösten. Kommer troligtvist inte behöva plugga eftersom planen är att jag ska jobba, men... när det finns så mycket roliga kurser, varför inte utnyttja det? Funderar på om man kan kombinera lite jobb med lite plugg. Hur som helst så måste jag börja med att söka kurserna innan jag kan fundera på hur det blir. Och hittills är mina alternativ;
  • Konstvetenskap
  • Brottsplatsen arkeologi
  • Klassisk astronomi
  • Dräkt och interiörhistoria
  • Franska
  • Kinesiska
  • Digital Modeskiss
Alltså, brottsplatsens arkeologi! "Kursen ger en introduktion till hur olika metoder inom arkeologi och miljöarkeologi kan användas och i vilka sammanhang för att ge information om hur ett brott kan ha begåtts. Exempel på detta är hur man kan lokalisera försvunna kroppar, hur dessa kan undersökas och under vilka omständigheter kroppar gömts undan." Det är ju som att låtsas att man är med i CSI eller Criminal Minds! Och man får bidrag från CSN för det också. Hur fantastiskt är det inte? Paha.

Och nu ska jag och Adri dricka te och kolla på Vänner. Doodles!

Kommentarer
Postat av: simma

HAHAHAHA. Brottsplatsens arkeologi! Det är ju helt fantastisk, snälla Nina gå den och berätta allt för mig! Fatta vilken kunskap att kunna dra fram ur rockärmen ^^

2010-04-12 @ 11:22:20
Postat av: Tuff damjacka

Haha, eller hur! Det är helt otroligt, vill så gärna läsa den! Aaaaah!

2010-04-14 @ 23:06:41
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0