Flat problems

Sitter i vardagsummet med Adri och kollar på 30 Rock. GUD vad jag kommer sakna det här huset när jag flyttar ut. Bara två små veckor kvar och sedan bort. Vill dessutom inte bo i lägenheten i Archway längre; jag tänker inte vara en del av deras ansvarslöshet och jag känner för att lämna dem high & dry utan att betala hyra för att visa att jag inte står bakom det de håller på med. Å andra sidan vinner jag ingenting på att vara dryg och de har faktiskt varit ganska schyssta mot mig (bortsett från Problemet som inte går att bortse från). Hur som helst, kollar efter studio flats, hittade en fantastisk vid Holland Park som jag VILL HA! Men det slutar väl med att jag hamnar i West Croydon, Ealing eller Manor House eller nåt annat ställe utanför stadsgränsen, 2 timmar med tuben från stan. Ursch ursch. Vi får se hur det urartar...

Dags att somna! Tallyho!

Kommentarer
Postat av: Buffy

Det finns ett rätt stort ställe mellan Green Park och St James`s Park där det bor ett gammalt par, fråga där för dom har säkert nåt rum över. Kolla efter flaggan. När den är hissad är dom hemma// Buffy

2010-08-16 @ 13:23:31

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0