Den med alla datorer

Sitter i köket med Ursula och Vita. Tre personer, tre datorer. Denna digitala verklighet vi lever i. Ursula läser om buddism, Vita kollar på film och jag kollar på SVT Play. Vad hände med att kommunicera som normala människor? Hur som helst, ska laga mat antar jag men är helt slut, orkar verkligen inte. Fyfy. För varmt för att äta dessutom, några tjugofem, tjugosex grader och sol ute. Ojoj. Och här sitter vi vid våra datorer...

Var en sväng i stan idag, på jakt efter
  • KOSS-hörlurar
  • Converse
  • Mobil
Jag kom hem med
  • Cola light
  • Bröd
  • Nutella
  • Tortellini
Jag vet inte riktigt vad som hände där...
Åt tortellini och mackor med nutella. Och cola light. Det var fem timmar sedan, är fortfarande proppmätt. Kanske därför jag inte vill laga mat? Hm..

Jaja, inga undanflykter. Better get to it!

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha snacka om att man är duktig på att hitta allt annat än de man ska hitta :D

2010-08-01 @ 01:36:35
URL: http://rosaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Yossarian

Ja, varför är det så? Det är opraktiskt och pank blir man också :D

2010-08-01 @ 22:27:20
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0