Den med allt bajs

Fick ett avbrott i den annars så inrutade vardagen imorse då valpen vaknade klockan sju och gnydde. Hann bara sätta mig upp i sängen innan han bajsade och kissade på mitt golv. Ajdå. Gick för att hämta papper, kommer tillbaka, hittar kiss i hallen och sedan droppen; valpen klämmer ut ännu mer bajs på mitt golv. ÅÅH. Klockan sju på morgonen. Inte okej! Går och lägger mig igen, valpen vaknar en timma senare, gnyr. Har förlåtit honom, så han får sova bredvid mig i sängen i några timmar, fram till klockan elva när pappa kommer hem. Somnar i soffan bredvid Bella och vaknar lagom till matchen mellan Portugal och Nordkorea. Ah, underbara slöa liv. Drömde en otäck dröm i soffan dock; att jag flyttade in hos Elin och Simma i Archway men vi kom inte alls överrens. De skulle ha påskfest och när de visade mig bordsplaceringen fick jag se att de placerat mig mellan två av deras vänner från Uddevalla som jag inte känner. Blev ledsen och frågade varför jag inte fick sitta bredvid dem, de svarade; "sluta vara så sur, vi kan inte ändra nu, det kostar för mycket!". Haha, stackars mig!

Har legat ute i trädgården och solat en timme och ska nu käka mellis och kolla på fotboll. Underbara underbara sommar! Tallyho.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, men Nina då! <3

2010-06-21 @ 21:10:55

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0