Den efter träning

Klockan är nu sex på kvällen och dagen har utvecklats sig till det bättre (tack och lov). Tränade på SATS i en timme, på crosstrainer som på något sätt är det enklaste sättet att träna, trots att det är mest effektivt. Tajmade in träningen så att jag kunde kolla på skidskyttet som de visade på SVT samtidigt. Igår tajmade jag in det lagom till reprisen av På Spåret. Tjusigt! Lagade sedan min favoritmiddag, tomatsoppa med pastahjul, medan jag lyssnade på min favorit-dåliga-musik typ Tom Jones, K C and the sunshine band, Harpo och Dean Martin. Åt maten, med glass till efterrätt framför Sex and the City. Bra fortsättning på en dålig början!
Och kom fram till att ändå det mesta funkar just nu, inte bara träningen. Det enda som inte funkar som är ganska viktigt är sömnen. Jag slarvar mer än någonsin! Ajaj. Och sladden till högtalarna glappar, vilket gör att musiken och filmerna bara får ljud genom EN högtalare = apdåligt ljud. Helt galet I-landsproblem såklart, men pappa har indoktrinerat mig att det ska vara bra ljud, och är det inte det kan jag inte lyssna. UUH. Så sömnen och sladden. Annars går det mesta säkert ganska bra.
Nu ska jag diska och hänga med Adri. Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0