Den med spinnmästarevägen

Sitter i soffan hemma hos mamma och pappa i Lindome. Jag och Adri kom inte överrens i fredags vilket blev tröttsamt i längden så jag stack iväg, ganska mystiskt, i lördags morse. Här hemma händer inte så mycket, har mest slappat och inte pluggat, vilket jag borde ha gjort. Mamma och pappa preppar huset eftersom vi ska sälja det om några månader. Mäklaren kommer imorgon med alla papper som ska skrivas under och sen får vi se vad som händer. Åker i alla fall tillbaka till Värnhemmet imorgon, måste plugga ganska intensivt när jag väl kommit fram och sedan förhoppningsvis gå till skolan på onsdag. Tror att föreläsningen inte handlar om det vi ska grupparbeta om så känns egentligen onödigt att gå dit. Borde koncentrerar mig på att plugga, har en omtenta och grupparbetet att fixa innan slutet av maj och har inte börjat på nåt av det. Aja baja! Jaja, det ordnar sig på något sätt...
Och vi ska hämta valpen på måndag! Woho! Så kommer tillbaka till Lindome redan på söndag (så mycket hattande fram och tillbaka!) tillsammans med Adri. Ojoj, hur ska detta gå? Plugg, valpar, flytt hit och dit. Orka med! Men det är trevligt när det händer saker i alla fall! Full rulle skare va.
Och det är nu sju veckor kvar tills London-flytten. Galet. Har skickat efter ett utdrag ur belastningsregistret för utlandsändamål, så det blir enklare att söka jobb. Har sagt upp prenumerationer och har adressändrat tillbaka till Lindome-adressen tills vidare. Och när jag kommer ner till Malmö måste jag börja rensa ut mina grejer. Tragik! Men den dagen, det problemet. Ska lägga mig och läsa nu och hoppas att jag vaknar innan mäklaren kommer imorgon; skulle vara hyfsat pinsamt att ligga och snarka när det kommer folk hit.
Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0