Fan ta dem

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Virus på min dator virus på min dator virus på min dator. Fy Fan Vad Segt. Det är trots allt mitt eget fel. Har missbrukat Isohunt något otroligt det senaste, så det var bound to happen. Fick ett enormt Don Draper-abstinens nyligen, och bestämde mig för att ladda massor av Mad men-avsnitt. Och det gick inget vidare. Kanske någon form av gud som säger åt mig att köpa en TV, DVD och lite boxar istället för att leva på fel sida av lagen?

Jaja, nu får jag i alla fall pay my dues och radera hela datorn och börja om från början. Alla mina bilder, min musik, alla filmer....LÅT FAN TA ALLA VIRUS OCH DERAS SKAPARE.

Medan min dator (sitter vid Elins dator nu) rensas på allt jag håller kärt, ska jag lägga mig på sängen, dricka massor av vatten och repetera mantrat; "Ingen har dött, jag är frisk och är lycklig. Det är bara triviala I-landsproblem. Ingen har dött, jag är frisk och är lycklig. Det är bara triviala I-landsproblem. Ingen har dött...".
Om och om igen tills jag känner mig en smula lugnare.

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Linn

Blääääää stackars dig, lider med dig Nina!I-landsproblem, ja, men även vi I-ländare har känslor

2010-09-06 @ 11:27:41
URL: http://goddessofnature.blogg.se/
Postat av: sierra madre

Jag lider med dig! And to the f-ing virus i´d like to say: DO NOT REST IN PEACE...

2010-09-07 @ 16:12:11

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0