Jobb och jobb

Har nu flyttat in hos Elin och ganget i Archway. Sheelagh korde mig hela vagen med alla grejer, och Vita foljde med och hjalpte till. De ar sa fina!! Sa trakigt att flytta ifran dem, hade latt kunnat bo kvar.
Och Adri akte hem igar. Himla trakigt. Hon kommer iofs tillbaka om nagra veckor, men nu nar jag har blivit van vid att bo med henne kanns det ganska tomt Tur att jag har Elin!
Sitter nu hemma hos familjen Wong, som jag jobbar for, tillsammans med Mayan. Lilla barnet, Kuber, ar pa nursery och Mayan har den har veckan ledigt fram skolan. Efter att vi droppat av Kuber imorse gick vi till Sainsbury's och kopte ingredienser till bakning. Bakade en chokladkaka med choklad-icing. Gott gott gott. Och nu kollar vi pa roliga barnprogram. Just nu ar det "Little Kingdom", handlar om en kungafamilj som har en nyckelpiga som husdjur, som skaller hela tiden och vars namn ar Gaston, haha! Undrar om det ar ett franskt program fran borjan...?
Nu ska vi leka en lek! Bu-bye!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0