Posttraumatisk datorstress

Ouuåh, tröttheten är av utomjordisk skala. Är inte sömnig utan bara utmattad. Längesen jag jobbade heltid! Älskar mitt schema; jobbar 07.30 - 09.00, sedan ledig, sedan jobba 14.30 - 19.00. Underbara lediga timmar under dagen. Behövs verkligen!

Det har nu gått över en vecka sedan min stackars dator utsattes för virus. Lyckades återställa datorn men spara alla filer. Än så länge verkar allt vara okej, väntar bara på att bomben ska smälla och alla filer ska försvinna. Ursch, hemska tanke.

Idag hade jag äntligen tid till att gå till gymmet och signa upp mig. Göttans! Kostar 44 pund per månad, ingen joining fee och många perks, såsom stort badhus, steam room, stort gym, PT sessions när man joinar, inget kontrakt osv. Känns bra, ligger precis runt hörnet också. Mycket viktigt, skulle aldrig orka åka genom halva stan för att komma till gymmet. Hur som helst, vi får se hur det urartar.
Imorrn blir det jobb och babysitting, på lördag introduktion till gymmet och på måndag kommer Adri. Hurra!
NU SOVA. Tallyho.

Kommentarer
Postat av: Buffy

Gött att datorn is on the mend. Gratulerar :)

Love always, Buffy yours truly

2010-09-17 @ 18:48:13
Postat av: Britta Lundin

Jippie jippie jippieeee!



Ja, jag är pepp.

2010-09-17 @ 21:17:31

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0