Alldeles, alldeles underbart

Har haft en alldeles underbar dag! Istället för att gå på introduktionen på gymmet, vilket blev framflyttat till imorrrn, åkte jag till Portobello market. Tog tuben för en gång skull, vilket kändes helst okej. Har nästan utvecklat en fobi för att åka tuben nu för tiden, men idag var det folktomt och Hammersmith & city-line åker ovanför marken en del. Himla mysigt. Promenerade runt klädmarknaden några tio, tjugo gånger, ville köpa allt men satte gränsen vid 45 pund, vilket resulterade i en klocka och en gitarr.

Kom hem vid två, åt lunch (glass) och tog sedan bussen upp till Highgate för att promenera i Highgate Wood. Kände mig lite äventyrlig dock och istället för att gå in i Highgate Wood gick jag in i andra delen av parken, Queens Wood. Jättefint, strålande solsken och glada hundar överallt. Råkade tappa bort mig efter ett tag dock. Tappade bort mig i parken, hamnade utanför, promenerade runt, vilse, hamnade till sist vid Highgate Station. Några läskiga tjugo minuter, det där.

Kvällen har gått åt till att spela random Backstreet Boys och Spice Girls-låtar på gitarren och kolla på första säsongen av Arrested Development. Helt perfekt spenderad dag, all in all.
Nu sova, imorrn träna, på måndag kommer Adri. Tallyho!

Kommentarer
Postat av: Sierra Madre

Såg du någon anglifierad upplaga av Piffin i parken månne?// SM

2010-09-19 @ 14:17:45

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0