Improvement

I motsats till hur dåligt förra veckan slutade, har den här veckan inletts väldigt bra! Simmade igår morse innan jobbet, hälsade på min substitutfamilj i Stokey, the Shaw-McManus family, efter jobbet och hängde med tjejerna i några timmar innan jag mötte Adri i Islington för äta middag på Wagamama. Åt nudel-någonting, och deep fried chicken som man doppade i en röra. Himla gott! Svårt att veta vad man äter bara eftersom alla rätter heter något i stil med biri men chala chili kage, typ. Hur som helst...GOTT. Gick och simmade idag igen, fast efter jobbet den här gången. Var där i 1½ timma, tills de slängde ut mig (stängningsdags)! Gissar att jag var en liten fisk i ett tidigare liv eftersom jag aldrig vill gå ur vattnet när jag väl kommit i. Är lite av en kruka när jag ska doppa mig, men jag känner inte, och har aldrig känt, någon som kan stanna i lika länge som jag kan i alla fall. Filmen Breakfast Club har en poäng, "EVERYONE can do something". Och det är det jag kan; stanna i vatten längre än någon annan. HA! I knew I could do something!

Ska nu kolla på Arrested Development tills jag somnar, vilket troligtvis blir ganska snart; är aptrött.

Tallyho!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0