Kurs-skoj

Har hittat massor av roliga kurser och utbildningar i diverse digitala designinriktningar, det är helt otroligt vilken valmöjlighet man har. Man kan verkligen läsa vad som helst! Fantastiskt! Står fast vid att Speldesign och Grafik på Högskolan på Gotland är det slutgiltiga målet. Har plockat ut några av de kurser som verkar bäst och sammanställt mitt schema för det kommande året. Måste bara se till att mina betyg räcker, att mina områdesbehörigheter stämmer, mina arbetsprover fixas, min dator har alla installerade program osv. Plus att jag ska ha tid att skissa bättre och möjligtvis läsa en kurs i skissteknik. Och dessutom läsa franska på Sorbonne nångång nästa år. Hm. Så mycket kurser, så lite tid, så lite CSN. Hur skall det gå...?


April 2011

Programmering A, Komvux, Distans

Juni - Aug 2011

Introduktion till spelprogrammering, 15 Hp, Distans

Sept - Jan 2011

3D modelling, 15 Hp, Distans
Grundkurs i 3D-grafik, 15 Hp, Distans

Jan - Maj 2012

3D grafisk modellering, 7,5 Hp,  Distans
3D grafisk animering, 7,5 Hp Distans

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0