Mot Göteborg

Nej, nu är det dags för Göteborg. Är så himla färdig med Malmö. Våren här har varit bra på många sätt, men eftersom jag redan innan jag flyttade hit var inställd på Göteborg har det varit väldigt svårt att slå sig till ro. Och därför känns det fint att ha bestämt mig. Göteborg. Känns bra.
De senaste tiden här nere har varit konstig. Har haft massor att göra med körskolan, träning, söka kurser och CSN och planera för framtida boende i Göteborg. Men det har varit så himla ensamt. Alla jag känner här nere har haft viktigare saker att göra än att umgås med mig och nu när Adri skaffat pojkvän ser man inte av henne så mycket heller. Det är jag, mina spel, de anställda på SATS och Soffi på körskolan. Vi är som en familj. Jag träffar de mer än jag träffar någon annan. Tragiskt.
Min sista inplanerade körlektion är den 4 juli så uppkörningen borde ske någon gång efter det. Och när jag väl fått körkortet ska jag ta bilen och köra härifrån och lämna Malmö och ensamheten bakom mig. Är så jävla färig med det. Äntligen!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0